środa, 27 sierpnia 2014

Prolog

To musisz być Ty †
Boisz się czegoś? Tak, boję się tego że mnie opuścisz zostawiając wspomnienia. Boję się tego, że na pamiątkę pozostanie mi nasze zdjęcie wiszące na korkowej tablicy. Boję się tego, że puścisz moją dłoń i nie będzie pasowała już do żadnej. Boję się tego, że w chłodne dni twoje silne ramiona nie obejmą mojego drobnego ciała.
Chcę, żebyś mówił kocham cię i na zawsze. Więc proszę, nie zostawiaj mnie, bo bez ciebie upadam robiąc się słabsza. Czy możemy się zakochać, kolejny raz? Zatrzymać taśmę, i przewinąć. Och, jeśli teraz odejdziesz, wiem, że się rozpadnę. Bo nikt inny się dla mnie nie liczy.

~~~*~~~
Prolog rozpoczynający "Vanillia". pomysł był bardzo spontaniczny. Byłam zmotywowana po przeczytaniu ciekawego opowiadania. Zaczęłam pisać pierwszy rozdział, a co wieczór układam w głowie plan jak to dalej będzie. Liczę na to, że naprawdę Was zaciekawię. Co zabawne, mam napisane 6 rozdziałów, a dopiero wzięłam się za prolog. 
Są zakładki specjalnie dla Was. Zapoznajcie się z nimi:) Ja jestem przyjaźnie nastawiona do osób, które chcą ze mną popisać. 
Proszę Was moi drodzy czytelnicy, skyfallgirlsy, ktokolwiek, abyście zostawiali ślady pod rozdziałami. Ja wiem, że to strasznie nudne ( po co tracić czas, przecież przeczytałam) ale mnie to naprawdę cieszy, gdy widzę że Ci się podobało lub wyznaczasz mi błędy, które mogę poprawić. I w tym momencie notka stała się dłuższa od prologu...Przepraszam xx Kocham was 

https://twitter.com/Skyfallgirl

28 komentarzy:

  1. Krótki ale tresciwy... Jedyny w swoim rodzaju i nie powtarzalny prolog... Dla mnie najcięższe jest zawsze rozpoczęcie tego co siedzi mi w glowie a potem juz jakoś idzie... czekam na rozdział pierwszy bo zaintrygowałas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    @happily_20
    Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog.Nie mogędoczekaćsię pierwszego rozdziału
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy prolog. Bohaterzy są fajni, a te cytaty świetne. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to opowiadanie ma być tak dobre jak twoje pozostałe, to napewno zostane jego stałom czytelniczką :)
    ~Natt ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny Prolog 😙 Czekam na 1 rozdział 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny prolog, nie moge się doczekać 1 rozdziału, jesli mozesz to poinformuj mne na tt o rozdiale ;)
    @horanhug2001

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prolog, czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny prolog! :)
    z niecierpliwością czekam na rozdział, słoneczko<3
    @drunksarcasm

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie się zapowiada! :) czekamy na następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Prolog, nie mogę się doczekać 1 rozdziału ❤️
    @Rehab_Amy

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog krótki ale dobrze napisany. Zaciekawiło mnie. Jestem ciekawa jakie będą losy bohaterów. Czekam na kolejny rozdział :) @perkeleluu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyznaczać błędy? Jakie błędy?? Przy tej ilości blogów czyli przy takiej wprawie w pisaniu nie ma możliwości na błędy nawet jeżeli bardzo byś się postarała, twoje blogi są idealne, a co do prologu to jest niesamowity i już skaczę na pierwszy rozdział!
    Pozdrawiam i życzę ci dużo weny!
    http://what-now-niallhoranff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczyna się super :) ~ upsmyhoran

    OdpowiedzUsuń
  15. Prolog jest naprawdę ciekawy, dość krótki, jednak treściwy.
    To lubię.
    Zabieram się za czytanie reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada sie ciekawie:-) już dawno miałam zacząć czytać, ale ostatnio nie miałam czasu więc dopiero teraz biorę sie do czytania xD @alexsiedlecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie znalazłam to fanfiction, dokładnie dostałam link od Ciebie :)
    Przyznam, że prolog mnie strasznie zaciekawił, więc jak tylko skończę lekcje, to biorę się za czytanie. Szykuj się na spam z komentarzami! | foolinlove-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, cztam !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest idealne !!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń